Friday 2 December 2016

First of all...

بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ

Assalamualaikum...

Name diberi ialah Mohamad Akmal bin Abdul Razak berusia 22 tahun, saya merupakan pelajar ijazah sarjana muda di Universiti Teknologi MARA (UiTM) di Shah Alam mengambil kursus Sains Geomatik dalam perkataan mudahnya Ukur Tanah. 

Tujuan saya mewujudkan blog ini adalah sebagai satu tempat rujukan untuk pelajar pelajar yang mengambil kursus yang sama dengan saya atau subjek subjek yang berkenaan, rujukan yang saya akan muat naik boleh dilihat atau dimuat turun termasuklah kerja-kerja atau nota sepanjang pelajaran saya. Kerja berserta nota telah saya peroleh dan disimpan sejak dari saya pelajar diploma lagi sehingglah kini, semua itu saya berhasrat untuk berkongsi bahan tersebut bersama para pelajar.

2 comments:

  1. hi
    please share with us notes tutorial and lab for : Photogrammetry (GLS455)
    thank you for your great share

    ReplyDelete
  2. DIPLOMA PUNYE SYLLABUS LEBIH KURANG KE????

    ReplyDelete